Søgeordsanalyse - Bliv fundet på de rigtige søgeord af potentielle kunder

SØGEORDSANALYSE

Få hjælp til søgeordsanalyse

Beregn din pris nemt og hurtigt

Du modtag et prisestimat indenfor de næste 24 timer

Hjemmeside

Webshop

Markedsføring

Beregn din pris nemt og hurtigt

Du modtag et prisestimat indenfor de næste 24 timer

Hjemmeside

Webshop

Markedsføring

Hvad er søgeordsanalyse?

Søgeordsanalysen er en af fundamenterne i ens SEO-strategi. En søgeordsanalyse kommer til at give en indblik i, hvilke ord folk bruger, når de søger efter bestemte ydelser eller produkter, som man selv tilbyder inde på ens hjemmeside. På grund af dette indblik kommer man til at finde frem til de søgeord, som kommer til at give mening for ens virksomhed at blive fundet på i søgemaskinerne.

Ved hjælp af en søgeordsanalyse, bliver der identificeret synonymer og søgeord, som man måske ikke selv var kommet på og de giver også en indblik i eventuelle stavefejl eller misforståelser omkring ens produkter eller begreber. Ved hjælp af disse ting, får man mulighed for at lave indhold til ens side på baggrund af de ting, som kan blive fundet i disse søgninger.

En søgeordsanalyse består af tre ting. Søgeord, som er det ord der bliver anbefalet at blive brugt på landingssiden eller i dine search kampagner, Volume, som fortæller en hvor mange søgninger der er på lige præcis det søgeord i Danmark, URL, som er undersiden på ens domæne, hvor søgeordet skal helst placeres.

søgeordsanalyse

Gratis SEO Analyse

Hos House of SEO få du et helt gratis og uforpligtende SEO analyse til din hjemmeside. Du bedes at udfylde nedenstående formular.
Vi sender rapporten til din mail inden for 3 arbejdsdage. Med en gratis SEO analyse fra House of SEO er du sikker på resultater!
Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til os på 27 92 92 92. 


    Fordelene ved søgeordsanalyse

    En af fordelene ved at foretage en søgeordsanalyse er, at man kommer til at se nogle søgeord eller termer som man ikke selv kunne finde på, og på den måde kan man rette indholdet på ens side til.

    En anden fordel ved en søgeordsanalyse er, at de også viser hvor mange gange der er lavet søgninger på de enkelte søgeord/termer. Derfor kommer man til at se hvor der er størst potentiale til at kunne få flest besøgende ind til ens side.

    Ved hjælp af en søgeordsanalyse, kommer man også til at kunne prioritere sin tid ordentligt. DVS. at man ikke kommer til at bruge tid på at lave indhold til søgeord, som ikke øger ens omsætning.

    Hvorfor er en søgeordsanalyse vigtig?

    Grunden til at en søgeordsanalyse er vigtig er, at hvis man ikke har styr på det søgeord man gerne vil blive fundet på, kommer man måske ikke til at få særlig mange besøgende ind på ens side, som kan bruge de ting man tilbyder inde på siden. Når der bliver lavet en søgeordsanalyse, bliver man klar over hvad for nogle søgeord som ens kunder bruger, samt hvilke man skal have fokus på.

    Søgeordsanalysen kommer til at danne fundamentet for ens Google markedsføring, uanset om det er SEO eller Google Ads man bruger. Søgeordsanalysen kommer til at give en et indblik i ens kunder, som man helst ikke skal gå glip af.

    Uanset om det er ens bureau eller en selv der laver tingende, så er søgeordsanalysen meget vigtig. Hvis man selv har et bureau, kan man bruge ens eget søgeordsanalyse til at sørge for, at det er de rigtige søgeord der bliver arbejdet med. Derfor skal man sørge for at gøre tingende rigtigt og sørge for, at man får alle sine egne og sine konkurrenters søgeord med.

    Har din virksomhed brug for hjælp til søgeordsanalyse, så kontakt os for at høre om mulighederne.

    Brug for hjælp?


    Vi er her for dig

    Kontakt House of SEO, og lad os hjælpe dig i mål.
    Ring til os:

    27 92 92 92 

     

    Eller send os en mail på [email protected]

    Udfyld denne kontaktformular for at blive ringet op