Landingpage - Lær hvordan du kan lave en landingpage. houseof-seo.dk

Landingssider - 100% flere kunder og øget omsætning

En optimeret landingsside, til netop det produkt din virksomhed vil have fokus på, giver flere kunder

Beregn din pris nemt og hurtigt

Du modtager et prisestimat indenfor de næste 24 timer.

Hjemmeside

Webshop

Markedsføring

Beregn din pris nemt og hurtigt

Du modtager et prisestimat indenfor de næste 24 timer

Hjemmeside

Webshop

Markedsføring

h

Landingsside den perfekte markedsføring.

Hvorfor skal jeg bruge en landingsside?

For at kunne forstå brugen af en landingsside, er det vigtigt, at man har sat sig lidt ind i hvad SEO optimering er, og hvilken indflydelse denne teknik for ens hjemmeside har, og de besøgende man ønsker på siden. Med en perfekt optimeret landingsside og måske endda flere af dem, kan man målrettet gå efter søgeord og kunder hvorved salget øges.

s

Øget omsætning ved lokal SEO!

Det er 100% sikkert, at en perfekt optimeret landingsside som indgår som en del af resten af forretningens hjemmeside, øger salget af jeres produkter og får de besøgende til faktisk at foretage en handling, nemlig at købe eller kontakte jer.

Man kan have flere landingssider, som er afstemt og optimeret til flere forskellige produkter og søgeord. Det er vigtigt ikke at blande tingene sammen på en landingsside, hold det til ét produkt / søgeord.

Har du spørgsmål, eller er du i tvivl om hvorvidt jeres virksomhed kan benytte sig af ovenstående metode til at øge kundetilgangen, så er du velkommen til at kontakte os allerede i dag for et uforpligtende tilbud.

landingpages house of seo

Få en gratis SEO-tjek af jeres hjemmeside.

    100% flere kunder der køber jeres produkt.

    Det er helt sikkert, at hvis du har én eller flere landingssider, og den er tilpasset de valgte søgeord (inkl. call to action), så kommer der mange flere besøgende ind på hjemmesiden som faktisk køber noget –  men de havde måske ikke fundet jer, hvis ikke I havde haft en landingsside.

    Vigtige elementer i en landingsside:

    Call to Action er helt klart det vigtigste afsnit på en landingsside, det skal være en kort beskrivelse af det produkt som der er blevet søgt på (altså det søgeord som landingssiden er optimeret for), der skal være en mulighed for direkte at købe produktet på siden.

    Et eksempel for en landingsside af salget af støvsugere i en butik i Århus:

    Vores landingsside er optimeret til “støvsugere i Århus”, det har vi gjort ved kort at beskrive, at vores butiks adresse ligger i Århus og at vi har den helt perfekte støvsuger som kan alt muligt (kort teknisk beskrivelse), der kan sagtens være flere produkter. Man kan også lave det som en shop med billede og en knap “KØB” – “LÆG I INDKØBSKURV” eller en formular – “Kontakt os i dag” for et tilbud –  der er mange muligheder.

    T

    Landingsside simpelt forklaret!

    En landingsside er faktisk bare en ekstra side, der laves på selve hjemmesiden. Denne side er optimeret til et bestemt søgeord / fokusord, og indeholder kun tekst og billeder som passer nøjagtigt til dette produkt, eller den serviceydelse som jeres virksomhed ønsker at sælge og sætte ekstra fokus på. Man kan sagtens have mere end 1 landingsside, det er der rigtig mange der har, og til stor fordel. Det er dog ikke helt ligegyldigt, hvordan den er bygget op, og den adskiller sig fra alle andre sider på hjemmesiden. Bruger man tid og penge på at lave en god fokus side, så skal man sørge for, at man har analyseret søgeord og tekst nøje.

    Det skal være let for de besøgende, at forstå hvad siden går ud på. Derudover skal der være en “call to action” tekst og knap. Det skal være rigtigt nemt for jeres besøgende at kontakte jer via en kontaktformular, eller per telefon.

    Fokus på produktet

    Ved at sætte fokus på et bestemt produkt eller serviceydelse på jeres hjemmeside, kan I målrettet gå efter kunder der netop søger på det I har at tilbyde. Det er derfor vigtigt at man indretter hjemmesiden på en måde, så der er mulighed for, at sætte fokus på mange forskellige produkter eller serviceydelser, uden at det går ud over resten af hjemmesidens opsætning, såsom layout og design. På den måde er det også muligt at styre søgemaskinerne en smule, med hensyn til hvilke kunder og besøgende du modtager, og dermed få mange flere relevante besøgende på hjemmesiden. Vi sidder klar til at hjælpe dig med at løse denne opgave.

    Brug for hjælp?


    Vi er her for dig

    Kontakt House of SEO, og lad os hjælpe dig i mål.
    Ring til os:

    27 92 92 92 

    Eller send os en mail på info@houseof-seo.dk

    Udfyld denne kontaktformular for at blive ringet op