fbpx

GOOGLE ANALYTICS

Få hjælp til google analytics

Beregn din pris nemt og hurtigt

Du modtag et prisestimat indenfor de næste 24 timer

Hjemmeside

Webshop

Markedsføring

Beregn din pris nemt og hurtigt

Du modtag et prisestimat indenfor de næste 24 timer

Hjemmeside

Webshop

Markedsføring

Hvad er Google Analytics?

Google analytics er et værktøj, som man kan bruge til at overvåge, analysere og dokumentere ens virksomheds aktivitet online. Det rapporterer i detaljer om blandt andet antal besøgende, hvilke sites der er mest populære, de besøgendes trafikkilder, besøgsvarighed og de besøgendes engagement på ens hjemmeside. De oplysninger man kan få er uundværlige, da de indikerer hvilke områder der er større mulighed for at gøre god forretning og/eller tiltrække nye eller flere kunder.

 I Google Analytics kan man via forskellige ’filtre’ specificere søgeværktøjet, så man får nøjagtigt den information man ønsker. Et af disse filtre opdeler perioderne hvori Google Analytics søger.

Google Analytics

Book En Times Gratis Rådgivning 

Book en times gratis konsultation med vores specialister, så vi kan hjælpe dig godt videre.

Du får konkret, løsningsorienteret vejledning og lærer os at kende, så du bedre kan vurdere os som din eventuelle kommende samarbejdspartne
Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til os på
27 92 92 92.


    Fordelene ved Google Analytics

    Det gode ved at arbejde på nettet er at du kan få at vide præcis hvad dine besøgende gør og derved optimere herefter. Ved at analysere og optimere kan du få flere til at købe dine produkter eller serviceydelser. Sætter du det hele rigtigt op kan du altså følge en kunde helt fra start og helt til slut.

    Er der nogle der vælge at springe fra og ikke foretage den handling du ønsker, kan du ud fra dine Analytics data optimerer din side og derved få flere i mål. Med Google Analytics kan du nemt sætte split testning og målopfyldelser op.

     Sådan fungerer Google Analytics

    Google Shopping fungerer ved, at dine produkter vises med billede og pris på relevante søgninger, hvor der er oprettet produkter i Google Shopping-annoncenetværket. Når brugere klikker på dine annoncer, ledes disse direkte til produktsiden på dit hjemmeside, hvorfor et direkte salg er tættere indenfor rækkevidde end ved brug af andre former for annoncer.

    Ligesom med Google Ads, auktioneres de forskellige søgeord og vendinger til den højeste pris. Ligeledes betales der en pris for hver gang nogen klikker på en annonce. Disse annoncer fører kunden videre til enten den pågældende landingsside til produktet på hjemmeside/webshop eller til den Google-hostede landingsside.

    Derfor gælder princippet om CPC (Cost Per Click) også via Google Shopping-annoncer, ligesom det gør via Google Ads-annoncer.  CPC hentyder til hvor meget du er villige til at betale pr. click. Denne pris fastsættes ved oprettelsen af en Google Shopping-kampagne.

    Med hensyn til CPC er Google Shopping indrettet således, at du altid betaler det mindste beløb der kræves, for at overhale og rangere over den annoncør, som ligger lige under dig. Derfor vil du som oftest komme til at betale mindre end dit maksimumbud.

    Har din virksomhed brug for hjælp til Google Analaytics, så kontakt os for at høre om mulighederne.

    Brug for hjælp?


    Vi er her for dig

    Kontakt House of SEO, og lad os hjælpe dig i mål.
    Ring til os:

    27 92 92 92 

     

    Eller send os en mail på [email protected]

    Udfyld denne kontaktformular for at blive ringet op


      seo analyse

      Få en Gratis Analyse af din Webside



      (HUSK at bekræfte, bekræftelsesmailen, ellers modtager du ikke analysen af din hjemmeside) Vi sender analysen i løbet af 3 arbejdsdage.