Display Annoncering - Få vist dine produkter med tekst og billeder

DISPLAY ANNONCERING

Få hjælp til Display Annoncering

Beregn din pris nemt og hurtigt

Du modtag et prisestimat indenfor de næste 24 timer

Hjemmeside

Webshop

Markedsføring

Beregn din pris nemt og hurtigt

Du modtag et prisestimat indenfor de næste 24 timer

Hjemmeside

Webshop

Markedsføring

Hvad er Display Annoncering?

 Display annoncering, også kaldet banner reklamer, er en måde hvor man øger ens visuelle synlighed online for potentielle kunder. Disse annoncer anvender tekst- og bannerannoncer til at markedsføre ens virksomhed inde på nettet. Ved hjælp af det, bliver kendskabet til ens virksomhed udbredt og det bliver meget lettere at finde nogle nye kunder.

Der findes mange forskellige Display-netwærk på nettet, som sikrer at ens tekst- og bannerannoncer kun bliver vist på de relevante hjemmesider på nettet.

Der er mulighed for at man kan målrette display annoncer med nogle forskellige parametre.
Annoncerne kan blandt andet målrettes til specifikke demografier, fx alder og køn, emner og temaer, interesser og værdier, udvalgte nøgleord, geografi, enheder og tidspunkt og vigtigst af alt remarketing.

display annoncering

Book En Times Gratis Rådgivning 

Book en times gratis konsultation med vores specialister, så vi kan hjælpe dig godt videre.

Du får konkret, løsningsorienteret vejledning og lærer os at kende, så du bedre kan vurdere os som din eventuelle kommende samarbejdspartne
Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til os på
27 92 92 92.


    Fordelene ved Display Annoncering

    Fordelene ved Display Annoncering er, at kunderne kommer til at se ens annonce på nogle tredjeparts websider.

    Derigennem kommer brugerne til at se ens produkt visuelt, og på den måde kan annoncen påvirke brugernes indtryk, så de beslutter sig for at klikke på annoncen.

    På den måde kommer kunderne til at danne sig et indtryk af hvad det er de køber og dermed kan de føle sig en smule tryk ved at købe noget fra ens webshop.

    Et andet fordel er, at når man bruger billedannoncer kan man ved hjælp af farver og brug af logo sætte en stemning for, hvad man helst gerne vil have at brugerne skal associere sit virksomhed med.

     Sådan fungerer Display Annoncering

    Display annoncering, også kaldet banner reklamer, fungerer ved at ens annonce bliver vist i en række relevante hjemmesider, eller kan man også vælger hvor ens annoncer skal vises f.eks. hvis man har kunder som bruger YouTube eller andre hjemmeside såsom bt.dk, tv2.dk osv, så kan man oprette ens display annoncer målrettet mod sin målgruppe.

    Disse annoncer består for det meste af et billede/video, tekst og en knap, som fører en direkte til produktsiden når man klikker på den. Man har dog mulighed for at være meget kreativ med denne slags annoncer, og det er på den måde man gør et førstehåndsindtryk på en potentiel kunde. Man kan bruger Googles gratis software til at oprette HTML5 banner.

    Det er normalt at man betaler for sine display annoncer, baseret på hvor mange der klikker på annoncen. Det vil sige, at hver gang der er en bruger, som har set ens annonce og klikker på den bliver man opkrævet et beløb, som er baseret på ens overordnede budstrategi.

    Har din virksomhed brug for hjælp til Display annoncering, så kontakt os for at høre om mulighederne.

    Display-annoncering

    Brug for hjælp?


    Vi er her for dig

    Kontakt House of SEO, og lad os hjælpe dig i mål.
    Ring til os:

    27 92 92 92 

     

    Eller send os en mail på [email protected]

    Udfyld denne kontaktformular for at blive ringet op