YOUTUBE ANNONCERING
Få hjælp til annoncering på YouTubeBeregn din pris nemt og hurtigt
Du modtager et prisestimat indenfor de næste 24 timer.
Hjemmeside
Webshop
Markedsføring
Beregn din pris nemt og hurtigt
Du modtager et prisestimat indenfor de næste 24 timer
Hjemmeside
Webshop
Markedsføring
Hvad er YouTube annoncering?
Enhver video på YouTube, kan i princippet bruges som en annonce. Videoannoncer giver mulighed for, at få afspillet ens annonce før andre videoer afspilles. Det giver også mulighed for, at vise ens video i listen over andre relevante videoer, eller få vist videoen i relevante søgeresultater.
Afregningsformen for YouTube er meget mildere end andre annonceformer. For man skal ikke nødvendigvis betale for annoncen, hvis brugerne ikke klikker på annoncen.
Book En Times Gratis Rådgivning
Book en times gratis konsultation med vores specialister, så vi kan hjælpe dig godt videre.
Du får konkret, løsningsorienteret vejledning og lærer os at kende, så du bedre kan vurdere os som din eventuelle kommende samarbejdspartner.
Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til os på 27 92 92 92.
Fordelene ved YouTube annoncering
YouTube er et billigt annoncenetværk. Afregningsformen for YouTube er væsentlig mildere end andre annonceformer. Dette betyder for en som annoncør, at man ikke nødvendigvis betaler for ens annonce, selvom brugerne ikke klikker på videoannoncen.
Hvis brugerne springer videoannoncen over inden for de første 30 sekunder, skal man ikke betale for visningen. Derfor er annoncering på YouTube en billigere måde at eksponere folk for ens virksomhed og budskaber på.
Hos House of SEO har vi mange års erfaring med annoncering på YouTube. Vi sørger for, at vores kunder får det optimale ud af deres daglige budget for annoncer på YouTube. Samt det, at få nye potentielle kunders opmærksomhed.
Sådan fungerer YouTube annoncering
YouTube fungerer som en hvilken som helst anden søgemaskine. Det betyder, at YouTube viser videoerne alt efter hvor populære de er, samt relevans af både indhold, emne og søgeord.
Videoen vises enten som en annonce, som forbrugeren har mulighed for at springe over efter 5 sekunders afspilning. Denne form for annoncering kaldes TrueView, og den afspilles før de fleste YouTube videoer. Men videoen kan også vises som en Google Preffered annonce, som man ikke kan springe over. Disse afspilles typisk før YouTubes premium indhold.
YouTube annoncer samarbejder med Google Ads interface, som kan bruges til at opsætte pre-roll-annoncer samt annoncer i Googles søgeresultater.
Hvis du allerede har videoer på din YouTube kanal, kan disse videoer principielt bruges som annoncer på YouTube.
Har din virksomhed brug for hjælp til annoncering på YouTube, så kontakt os for at høre om mulighederne.
Brug for hjælp?
Vi er her for dig
Kontakt House of SEO, og lad os hjælpe dig i mål.
Ring til os:
27 92 92 92
Eller send os en mail på info@houseof-seo.dk
Udfyld denne kontaktformular for at blive ringet op