SNAPCHAT ANNONCERING
Få hjælp til Snapchat AnnonceringBeregn din pris nemt og hurtigt
Du modtager et prisestimat indenfor de næste 24 timer.
Hjemmeside
Webshop
Markedsføring
Beregn din pris nemt og hurtigt
Du modtager et prisestimat indenfor de næste 24 timer
Hjemmeside
Webshop
Markedsføring
Hvad er Snapchat Annoncering?
I Danmark er der over 2 millioner som bruger mediet “Snapchat“. De fleste som er på Snapchat er over 35 år (kilde: Social Ads Conference). Så hvis man gerne vil have fat i mange mennesker, er Snapchat et godt sted at begynde. Dog er det hovedsageligt folk i målgruppen mellem 20-45 år, som benytter sig af mediet.
Man skal dog sørge for at ens annonce kommer til at fange ved første blik, da dette også er den målgruppe, som er kendt for at zappe hurtigt mellem alle underholdningsmuligheder, hvis ikke det fænger dem med det samme.
Derfor skal man sørge for, at annoncen ser ud som noget deres ven kunne have sendt dem.
Book En Times Gratis Rådgivning
Book en times gratis konsultation med vores specialister, så vi kan hjælpe dig godt videre.
Du får konkret, løsningsorienteret vejledning og lærer os at kende, så du bedre kan vurdere os som din eventuelle kommende samarbejdspartner.
Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til os på 27 92 92 92.
Fordelene ved Snapchat Annoncering
På Snapchat, har man en stor chance for at fange en potentiel kundes interesse. Grunden til dette er, at alt som er på mediet Snapchat, om det så er en helt almindelig snap eller en annonce, kommer til at fylde en hel skærm.
Ved at annoncere på Snapchat, har man mulighed for at øge annoncens rækkevidde og på den måde få øget, hvor mange visninger der er af ens indhold. Ud over det, er der også en stor chance for at kunne opnå en masse andre målbare forretningsresultater, som for eksempel en større trafik til ens hjemmeside.
Sådan fungerer Snapchat Annoncering
Annoncering på Snapchat foregår på den måde, at ens annonce bliver vist som en video, der dukker op mellem helt almindelige snaps, som brugerne ser på fra “Stories” og “Discovery” delen af appen. Alt videoindhold på Snapchat, varer maksimalt 10 sekunder og består udelukkende af vertikale fuldskærmsvideoer. For at kunne holde sit publikums opmærksomhed, er det bedst at holde annoncens varighed mellem 3 og 5 sekunder.
Ligesom man måske kender det fra Instagram, har man mulighed for at oprette en ”Swipe Up” mulighed, hvor brugerne vil blive sendt videre til mere information, som for eksempel en længere video, ens website, en landingsside eller en app installation.
Prisen for Snapchat annonceringer variere lidt. Snapchat fungere lidt anderledes end Facebook. Det vil sige, at man kun har mulighed for at sætte et dagligt budget og ikke et livstidsbudget. Det betyder at man, for eksempel, kommer til at betale x antal kroner for 100 visninger pr. dag.
Har din virksomhed brug for annoncering på Snapchat, så kontakt os for at høre om mulighederne.
Brug for hjælp?
Vi er her for dig
Kontakt House of SEO, og lad os hjælpe dig i mål.
Ring til os:
27 92 92 92
Eller send os en mail på info@houseof-seo.dk
Udfyld denne kontaktformular for at blive ringet op